Як працювати з системою «TruckUAbot»?

Сьогодні можливості штучного інтелекту і машинного навчання надзвичайно розвинені. Майже будь-який сервіс стає доступним через чат-ботів: автоматичні питання, відповіді, консультації у зручному месенджері. Основне правило будь-якого чат-бота – вирішувати завдання коректно та швидко.

Транспортно-логістична система «TruckUAbot» https://truckuabot.com створена для перевізників, диспетчерів та клієнтів, яким терміново потрібно викликати евакуатор.

Як запустити Телеграм-бота «TruckUAbot»

Для початку роботи в системі необхідно виконати наступні кроки:

  1. В пошуковому рядку ввести назву бота @TruckUAbot та натиснути на знайдений чат. Або просто перейти в бота, натиснувши на його назву в повідомлені або реферальному посиланні від друга.
  2. Далі з’явиться вікно з надписом «Що вміє цей бот?». Знизу потрібно натиснути кнопку «Старт» та погодитися з умовами договору.
  3. Після цього в головному меню обираєте одну з необхідних для вас відповідну кнопку: «Для диспетчерів», «Для перевізників» або «Виклик евакуатора» і слідуєте інструкціям бота.

Функції бота «TruckUAbot»

Для кожного з користувачів системи «TruckUAbot» розроблено відповідні функції, що допоможуть зекономити час, гроші та нерви. Розглянемо кожну з них.

Функціонал кабінету перевізника

Для реєстрації в кабінеті перевізника спочатку необхідно ввести свої дані: ПІБ та телефон. Далі обрати потрібний тип евакуатора, вказати його довжину, ширину, вантажопідйомність, а також кількість пасажирських місць. Після вибору способу прийому платежів ваша картка буде створена. Перевізники можуть приймати замовлення від диспетчерів та клієнтів, відповідно до місцезнаходження і параметрів евакуатора.

Функціонал кабінету диспетчера

Для диспетчерів бот виконує наступні функції:

  • економить час пошуку евакуатора,
  • дає змогу створити якісну заявку на вантаж,
  • використання функції «запит ціни»,
  • перегляд відгуків по водіям та інше.

Після реєстрації в системі диспетчер може створювати заявки на вантаж. Вказавши точний маршрут, диспетчер обирає потрібну категорію евакуатора, тип вантажу, який потрібно перевезти, з відповідними параметрами, та вказує кількість пасажирів, якщо вони будуть їхати з вантажем. Далі потрібно обрати спосіб оплати та вказати ціну за послугу або запросити її у перевізника, натиснувши відповідну кнопку. Заявка створена.

Функціонал кабінету клієнта

В головному меню бота є кнопка «Для клієнтів SOS», яка зв’язує клієнта (замовника) напряму з перевізником. Для цього необхідно ввімкнути геолокацію. Після того як перевізник згодиться вас забрати, прийде повідомлення з його контактними даними та інформацію про авто.