
Сьогодні можливості штучного інтелекту і машинного навчання надзвичайно розвинені. Майже будь-який сервіс стає доступним через чат-ботів: автоматичні питання, відповіді, консультації у зручному месенджері. Основне правило будь-якого чат-бота – вирішувати завдання коректно та швидко.
Транспортно-логістична система «TruckUAbot» https://truckuabot.com створена для перевізників, диспетчерів та клієнтів, яким терміново потрібно викликати евакуатор.
Як запустити Телеграм-бота «TruckUAbot»
Для початку роботи в системі необхідно виконати наступні кроки:
- В пошуковому рядку ввести назву бота @TruckUAbot та натиснути на знайдений чат. Або просто перейти в бота, натиснувши на його назву в повідомлені або реферальному посиланні від друга.
- Далі з’явиться вікно з надписом «Що вміє цей бот?». Знизу потрібно натиснути кнопку «Старт» та погодитися з умовами договору.
- Після цього в головному меню обираєте одну з необхідних для вас відповідну кнопку: «Для диспетчерів», «Для перевізників» або «Виклик евакуатора» і слідуєте інструкціям бота.
Функції бота «TruckUAbot»
Для кожного з користувачів системи «TruckUAbot» розроблено відповідні функції, що допоможуть зекономити час, гроші та нерви. Розглянемо кожну з них.
Функціонал кабінету перевізника
Для реєстрації в кабінеті перевізника спочатку необхідно ввести свої дані: ПІБ та телефон. Далі обрати потрібний тип евакуатора, вказати його довжину, ширину, вантажопідйомність, а також кількість пасажирських місць. Після вибору способу прийому платежів ваша картка буде створена. Перевізники можуть приймати замовлення від диспетчерів та клієнтів, відповідно до місцезнаходження і параметрів евакуатора.
Функціонал кабінету диспетчера
Для диспетчерів бот виконує наступні функції:
- економить час пошуку евакуатора,
- дає змогу створити якісну заявку на вантаж,
- використання функції «запит ціни»,
- перегляд відгуків по водіям та інше.
Після реєстрації в системі диспетчер може створювати заявки на вантаж. Вказавши точний маршрут, диспетчер обирає потрібну категорію евакуатора, тип вантажу, який потрібно перевезти, з відповідними параметрами, та вказує кількість пасажирів, якщо вони будуть їхати з вантажем. Далі потрібно обрати спосіб оплати та вказати ціну за послугу або запросити її у перевізника, натиснувши відповідну кнопку. Заявка створена.
Функціонал кабінету клієнта
В головному меню бота є кнопка «Для клієнтів SOS», яка зв’язує клієнта (замовника) напряму з перевізником. Для цього необхідно ввімкнути геолокацію. Після того як перевізник згодиться вас забрати, прийде повідомлення з його контактними даними та інформацію про авто.